Олесинська загальноосвітня 
школа І-ІІІ ступенів
Меню сайту
Оголошення
01.03.2017
Участь у ЗНО: як перевірити стан реєстрації
06.02.2017
Розпочалась реєстрація на ЗНО-2017
05.01.2017
Реєстрація на пробне ЗНО почнеться 10 січня 2017
Новини освіти
Головна » 2011 » Червень » 9 » Англійська мова. Комунікативний метод навчання
00:08
Англійська мова. Комунікативний метод навчання

Комунікативний метод навчання англійської мови сьогодні є одним з найпопулярніших в світі. Багато хто вважає його найбільш прогресивним і найефективнішим

Комунікативний метод з'явився в 60-70-х роках в Британії, коли англійська мова поступово почала набувати статус мови міжнародного спілкування.

Тоді-то й з'ясувалося, що випробувані і надійні, традиційні методики того часу перестали задовольняти потребам більшості іноземців, які вивчають англійську мову.

Основною причиною цьому був новий контингент учнів - прагматики, що розглядають англійську мову, в першу чергу, як засіб комунікацій. Вони потребували не глибинного та системного вивчення мови, яке пропонували традиційні академічні програми, а можливості негайно застосовувати отримані знання на практиці.

При цьому виявилося, що деякі люди, які вивчали мову за традиційними методиками, просто не володіють сучасною розмовною мовою (про сленг і говорити не варто), і тим більше про мовний етикет взагалі не мають ніякого поняття. Загалом, при реальному спілкуванні вони відчували себе абсолютно безпорадними. Це й стало основним поштовхом для видалення елементів навчання, які не були спрямовані на розвиток мовлення - комунікатив.

У принципі, комунікатив не є цілісною системною методикою. Швидше він являє собою сукупність прийомів, покликаних навчити ефективному спілкуванню в мовному середовищі. Більшість з них використовували на заняттях і раніше.

Одним з основних його прийомів є імітація ситуацій з реального життя, покликаних стимулювати учнів до активного говоріння. При цьому дуже важливо, щоб теми були животрепетними, пов'язаними з повсякденним життям, проблемами, що займають учнів.

На відміну від класичних методів, основу яких становить повторення і запам'ятовування, на заняттях, що проводяться по комунікативній методиці, хід уроку залежить від самих учнів - їх відповідей, реакції і т.п. Оскільки спілкування відбувається осмислено, на доцільні теми.

Звичайно ж, більшу частину занять займає розмовна мова, хоча читання і письмо вивчаються теж. Викладачі, в основному, не говорять, а слухають і спрямовують хід заняття.

Основне питання, що виникає при комунікативному підході, чи потрібно виправляти помилки в розмовній мові студентів і як це робити. Одні вважають, що потрібно звертати увагу лише на елементарні помилки, типу "You is ...", інші вважають за краще не втручатися взагалі, треті ж говорять, що вчити все-таки слід правильній мові, а не невідомо чому ...

Самі ж студенти часто вимагають, щоб викладачі все ж вказували їм на їх помилки: адже багатьом потім вступати до ВНЗ, здавати міжнародні іспити, шукати роботу.

Таким чином, хоча комунікативний підхід справді видатний винахід, основний його недолік, як не дивно, в людському факторі.

На жаль, багато хто (за деякими даними навіть більшість) викладачів вирішили, що граматика взагалі не важлива. У результаті з'явилося безліч викладачів, які здобули освіту в Британії, але не мають ніякого поняття про граматику. Тому в навчанні іноземної мови важливо дотримуватися золотої середини між комунікативним і традиційними методами навчання.

За матеріалам: Освіта.ua

Переглядів: 464 | Додав: Admin
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Годинник
Google Translate
Пошук
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини відділу освіти та спорту Козівської РДА
Випадкове фото
Національна дитяча "гаряча лінія"
Національна
Корисні сайти
Веб-сайти ЗНЗ району
• Козівський РМК
• В.Ходачківська ЗОШ І-ІІІст
• Козівська гімназія
• Козівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1
• Козівська ЗОШ І-ІІІ ст. №2
• Купчинецька ЗОШ І-ІІІ ст.
• Олесинська ЗОШ І-ІІІ ст.
• Ценівська ЗОШ І-ІІІ ст.
• Щепанівська ЗОШ І-ІІ ст.
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0