Олесинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - Учителеві

Олесинська загальноосвітня 
школа І-ІІІ ступенів
Меню сайту
Категорії розділу
Виховні заходи [42]
Навчально-виховні заходи [15]
Спортивні заходи [4]
Конкурси [8]
Методична робота [0]
Оголошення
01.03.2017
Участь у ЗНО: як перевірити стан реєстрації
06.02.2017
Розпочалась реєстрація на ЗНО-2017
05.01.2017
Реєстрація на пробне ЗНО почнеться 10 січня 2017
Новини освіти
Пам'ятка учителеві.

Всяка праця, у тому числі і навчальна, починається з організації умов, при яких вона протікає сприятливо. Тому урок по будь-якому предмету, на будь-яку тему, чи проводиться він в класі, в лабораторії, в майстерні, на природі, – завжди починається з попередньої організації.

1. Пам’ятайте! Широке залучення знань, що вчаться до самостійного придбання, володінню навиками і умінням, творчому застосуванню їх на практиці неможливе без чіткої цілеспрямованості цієї роботи, без постановки перед учнями цілей і завдань кожного уроку.

2. Пам’ятайте! Перевірка знань є формою педагогічного контролю за учбовою діяльністю учнів, форма закріплення, уточнення, осмислення і систематизації знань, форма виховання у учнів правильного відтворення своїх знань і умінь, найважливіша і об'єктивніша форма самоконтролю для викладача, а також виховання відповідального відношення до учення.

3. Пам’ятайте! Педагог, охочий що-небудь міцно закріпити в дитячій пам'яті, повинен поклопотатися про те, щоб якомога більше органів чуття – очі, вуха, голос, відчуття мускульних рухів і навіть, якщо можливо, нюх і смак – взяли участь в акті запам'ятовування.

4. Пам’ятайте! Домашнє завдання необов'язково повинне складати завершальну частину уроку. Воно може повідомлятися і на початку і в середині уроку, відповідно до логіки учбового процесу. Якщо домашнє завдання є логічним продовженням або закінченням класної роботи, то його краще задавати в кінці уроку.


Рекомендації класному керівникові

1. У взаємодії і взаєминах з вихованцями повинно бути менше формалізму, більше людського спілкування.

2. Головне – не виховувати учнів, а жити з ними спільною діяльністю той відрізок часу, який вам випав бути разом. При цьому до вихованців відносься так, як хочеш, щоб вони відносилися до тебе. 

3. Якщо учні, не знайшли підтвердження своїх здібностей до навчання хоч б з одного  предмету, втрачають інтерес до школи взагалі.

4. Краще більше хвалити і менше лаяти, сповідай педагогіку успіху – вона приносить добрі результати.

5. Діти в класі – твоє віддзеркалення; прагни постійно працювати над собою.

6. Сили і час, витрачені на організацію насиченого класного життя, на культурний розвиток учнів, ніколи не будуть витрачені марно.

7. Головне – знайти яку-небудь цікаву справу, в яку ти можеш залучити дітей,  яка стала б їм цікавою, тоді вони до тебе прислухатимуться, їм буде цікаво з тобою, а тобі –цікаво з ними.

8. Батько дитини не твій учень, не твій ворог, а друг, порадник, однодумець.

9. Краща форма взаємин з родителями:дети – батьки – вчитель – сім'я.

10. Головне – не чекай прямих актів подяки, тоді не буде розчарувань.

Пам'ятка молодому учителеві

1.   Приходьте в кабінет заздалегідь до дзвінка. Переконайтесь, чи все готово до уроку. Прагніть до організованого початку уроку.

2.   Не витрачайте часу на пошуки сторінки вашого предмета в класному журналі, відмітьте його закладкою раніше, привчайте чергових залишати на столі вчителя записку з прізвищами відсутніх учнів.

3.   Починайте урок енергійно, цікаво, не задавайте питання про те, хто не виконав домашнє завдання. Урок ведіть так, щоб кожен учень з самого його початку і до кінця був зайнятий.

4.   Захоплюйте учнів змістом матеріалу, контролюйте темп уроку, допомагайте "слабким" повірити в свої сили. Особливо стежте за тими, у кого нестійка увага. Попереджуйте відразу ж наміри порушити робочий ритм.

5.   Звертайтесь частіше з питаннями до тих, хто може на уроці відволікатись.

6.   Мотивуйте оцінки знань, скажіть учневі, над чим йому слід попрацювати ще. Це буде привчати до дисциплінованої праці. Учень буде звикати до того, що вказівки вчителя потрібно виконувати обов'язково.

7.   Припиняйте урок разом із дзвоником, нагадуйте черговому про його обов'язки. Утримуйтесь від зайвих зауважень.

8.   Пам'ятайте: налагодження дисципліни, завжди сприяє покращенню робочого ритму уроку.

9.   Звертайтесь по допомогу до самих учнів: з порушником, якого клас не підтримує, легше справитись.

10. Не допускайте конфліктів з цілим класом чи зі значною частиною класу, а якщо вони виникли, не затягуйте його, шукайте розумні шляхи їх вирішення.

11. Пам'ятайте слова М.О.Добролюбова про те, що справедливий учитель - це такий учитель, вчинки якого справедливі в очах учнів.

 


Вхід на сайт
Годинник
Google Translate
Пошук
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини відділу освіти та спорту Козівської РДА
Випадкове фото
Національна дитяча "гаряча лінія"
Національна
Корисні сайти
Веб-сайти ЗНЗ району
• Козівський РМК
• В.Ходачківська ЗОШ І-ІІІст
• Козівська гімназія
• Козівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1
• Козівська ЗОШ І-ІІІ ст. №2
• Купчинецька ЗОШ І-ІІІ ст.
• Олесинська ЗОШ І-ІІІ ст.
• Ценівська ЗОШ І-ІІІ ст.
• Щепанівська ЗОШ І-ІІ ст.
• Бишківський НВК
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0