Олесинська загальноосвітня 
школа І-ІІІ ступенів
Меню сайту
Категорії розділу
Українська мова та література [2]
Зарубіжна література [0]
Англійська мова [19]
Німецька мова [40]
Історія [4]
Математика [2]
Біологія [0]
Географія [0]
Фізика [0]
Хімія [0]
Інформатика [14]
Трудове навчання [0]
Захист Вітчизни [3]
Фізична культура [0]
Початкова освіта [4]
Оголошення
01.03.2017
Участь у ЗНО: як перевірити стан реєстрації
06.02.2017
Розпочалась реєстрація на ЗНО-2017
05.01.2017
Реєстрація на пробне ЗНО почнеться 10 січня 2017
Новини освіти
Головна » Статті » Учителеві » Англійська мова

У категорії матеріалів: 19
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Англійська мова | Переглядівв: 2 | Добавив: Admin | Дата: Учора | Коментарі (0)

Іноземні мови

          Вивчення іноземних мов здійснюватиметься  за  такими навчальними програмами:
  • «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи»,  Видавничий дім «Освіта», 2012 р.;
  • «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10-11 класи»,  Київ, 2010 р.;
  • «Програми для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови, Іноземні мови. 5-9 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013 р.;
  • «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 5-7 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013 р.;
  • «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Іноземні мови. 8-9 класи», «Перун», 2005 р.;
  • «Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Друга іноземна мова 5-11 класи», Видавничий дім «Освіта», 2013 р.;
Англійська мова | Переглядівв: 665 | Добавив: Admin | Дата: 21.08.2016 | Коментарі (0)

Державна підсумкова атестація з іноземних мов, відповідно до наказу МОН України від 16.09 2015 p. №940 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році» та внесених до нього змін, проводиться 20 травня за єдиними завданнями. Завдання для державної підсумкової атестації з іноземних мов на 2015/2016 навчального року підготовлені експертною групою та міжнародними організаціями з урахуванням особливостей національного навчально-методичного забезпечення та зорієнтовані на рівні Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти та Державного стандарту базової та повної загальної освіти та відповідно до чинних навчальних Програм з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів (рівень B1) та загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням іноземних мов (рівень В2).

Міністерством підготовлено методичні рекомендації щодо формату, критеріїв оцінювання та зразки тестів Державної підсумкової атестації з іноземних мов, які будуть надіслані безкоштовно до кожного навчального закладу (1 примірник) та розміщені на спеціально-створеному сайті dpa2016.com.ua Навчальні заклади отримають на кожного учня 11-го класу, безкоштовно, тестові зошити з бланками відповіді для проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов.

Зміст і формат ДПА враховує головну мету навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах формування в учнів комунікативної компетенції, базою для якої слугують комунікативні вміння, сформовані на основі мовних завдань і навичок. Зміст тестових завдань будується на автентичних зразках мовлення, прийнятих у англомовних країнах та відповідає сферам і тематиці ситуативного спілкування, зазначеним у шкільній навчальній програмі. Об’єктами контролю визначаються читання і письмо як види мовленнєвої діяльності, а також лексичний і граматичний аспекти іншомовної комунікації через використання мови.

Розділ І. Читання та використання мови

 

Розділ ІІ. Писемне мовлення

 

 

Англійська мова | Переглядівв: 120 | Добавив: Admin | Дата: 01.05.2016 | Коментарі (0)

Цього року зовнішнє незалежне оцінювання з англійської мови планує складати більше третини учасників тестування. Також державна підсумкова атестація з іноземної мови є обов’язковою для всіх випускників шкіл.

Освіта.ua пропонує всім, хто готується до іспитів з англійської мови, безкоштовний онлайн-сервіс, що містить завдання тестів ЗНО з англійської мови, правильні відповіді на завдання, а також ґрунтовні пояснення провідних фахівців до правильної відповіді кожного з завдань тесту.

Майбутні учасники ЗНО можуть безкоштовно скористатись поясненнями до тестів ЗНО з англійської мови, що були використані Українським центром оцінювання якості освіти у 20132014 та 2015 роках, а також пробних ЗНО 2014 і 2015 років та додаткової сесії 2015 року.

Загалом, використання сервісу допоможе учасникам ЗНО зрозуміти структуру тесту з англійської мови, ознайомитись із формами завдань та поясненнями до правильних відповідей до кожного завдання тесту.

ЗНО онлайн. Англійська мова

 

За матеріалами: Освіта.ua

Англійська мова | Переглядівв: 128 | Добавив: Admin | Дата: 11.03.2016 | Коментарі (0)

Інструктивно-методичні рекомендації з базових дисциплін на 2012/2013 навчальний рік залишаються чинними у 2013/2014 навчальному році. Цьогорічні рекомендації стосуються лише викладання предметів у 2 та 5 класах за новими Державними стандартами. 

Іноземні мови. 5 клас

Соціально-економічні та культурні тенденції розвитку сучасного суспільства викликають необхідність навчання учнів іноземної мови як важливого засобу міжкультурного спілкування. Оволодіння іноземною мовою надає додаткові можливості для самореалізації особистості в сучасних умовах. 
Програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів будуються на засадах загальнодидактичних принципів, враховують особливості методичної організації процесу навчання кожної мови окремо, а також навчальний досвід учнів у вивченні як і рідної мови. Пріоритетним є комунікативний підхід до навчання. 
Цілі, завдання і особливості навчання: 
Навчання іноземних мов в 5-му класі реалізується через навчально-методичне забезпечення вивчення предмета. Вивчення іноземних мов в цьому навчальному році буде здійснюватись за програмами "Іноземні мови 5-9 клас.” та підручниками: 
1. Англійська мова 
англійська мова 5 клас авт. Карп’юк О.Д. (вид. "Лібра Терра”, 2013 р.); 
англійська мова 5 клас авт. Несвіт А.М. (вид. "Генеза”, 2013 р.); 
2. Німецька мова 
німецька мова 5 клас авт. Горбач Л.В., Савченко Л.П., Сидоренко М.М. (вид. "Грамота”, 2013р.); 
німецька мова 5 клас авт. Сотнікова С.І.,Гоголєва Г.В., (вид. "Ранок”, 2013р.); 
3. Французька мова 
французька мова 5 клас авт. Клименко Ю.М. (вид. "Генеза”, 2013р.); 
4. Іспанська мова 
іспанська мова 5 клас авт. Редько В.Г. (вид. "Генеза”, 2013.) 
Англійська мова | Переглядівв: 710 | Добавив: Admin | Дата: 30.09.2013 | Коментарі (0)

ПРАВИЛА 
проведення Всеукраїнського учнівського конкурсу з англійської мови «Гринвіч»

І. Загальні положення

1.1. Ці Правила визначають порядок організації та проведення Всеукраїнського учнівського конкурсу з англійської мови «Гринвіч» (далі - конкурс).

1.2. У конкурсі беруть участь учні 2-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

1.3. Мета конкурсу - популяризація серед учнівської молоді знання іноземних мов, активізація та актуалізація вивчення англійської мови в навчальних закладах; підвищення рівня знань з англійської мови; розвиток дослідницьких здібностей учнів; підтримка та підвищення ефективності роботи вчителів англійської мови.

1.4. Основними завданнями конкурсу є:

підвищення інтересу учнів до англійської мови та культури англомовних країн;

поглиблення та структурування знань учнів з англійської мови;

створення підґрунтя для підготовки до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови;

залучення широкого кола сільської молоді до активної участі в інтелектуальних змаганнях з англійської мови;

формування в учнів навичок пізнавальної та творчої діяльності;

активізація позакласної та позашкільної роботи з англійської мови;

удосконалення роботи з обдарованою молоддю;

підвищення кваліфікації вчителів англійської мови.

Англійська мова | Переглядівв: 390 | Добавив: Admin | Дата: 30.09.2013 | Коментарі (0)

    Всі записи у класному журналі ведуться  рідною мовою (наказ МОН України від 03. 06. 08 № 496). З іноземних мов частково допускається запис змісту уроку іноземною мовою за умови недоцільності перекладу граматичних явищ, що вивчаються. На правій сторінці записується тема уроку та короткий зміст проведеної роботи.  Назва теми для серії уроків дається тільки один раз, а потім слід вказувати тільки відповідну підтему кожного уроку, що входить до даного тематичного циклу та вид роботи на уроці.

Враховуючи психологічні, фізичні та вікові особливості школярів, не рекомендується проведення контролю чотирьох видів мовленнєвої діяльності учнів один за одним протягом чотирьох останніх уроків семестру.

Таблиця №4

дата

Зміст уроку

Домашнє завдання

1.

2/09

Тема: Я, моя сім’я. Введення ЛО та МЗ.(лексичних одиниць та мовленнєвих зразків)

впр. 2 с. 4
(письмово)

2.

4/09

Автобіографія. Автоматизація ЛО та МЗ.

Написати автобіографію

3.

9/09

Мій друг. Фізичний портрет. Вживання прикметників.

впр. 8.с.5 (письмово)

 

Англійська мова | Переглядівв: 1064 | Добавив: Admin | Дата: 30.09.2013 | Коментарі (0)

Планування починається складанням календарно-тематичного плану на один семестр. Для складання такого плану необхідно визначити обсяг мовного і мовленнєвого матеріалу з урахуванням етапів роботи та вимог програми, визначити необхідні методи та прийоми навчання, спланувати домашнє завдання, врахувати рівень підготовки учнів, їх пізнавальну активність, уміння виконувати ті чи інші вправи.
Схема календарно-тематичного плану може мати різні варіанти в залежності від конкретних умов навчально-виховного процесу, однак, повинна включати основні розділи Програми.

Таблиця № 4

дата

Тема
підтема

Мовленнєві
функції

лексика

граматика

фонетика

Домашнє
завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

          Календарно-тематичний план є основою для поурочного планування, в якому розкривається конкретний зміст кожного уроку.

        

Англійська мова | Переглядівв: 510 | Добавив: Admin | Дата: 30.09.2013 | Коментарі (0)

Прагнучи у європейську спільноту, Україна користується тими документами, інструкціями та положеннями, що є фундаментальними в цій сфері. 

Сучасні автори підручників, а також спеціалісти, які розробляють тестові завдання, у своїй діяльності керуються конкретним документом, розробленим Радою Європи - "Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти: вивчення, викладання та оцінювання”. Засади цього документу є базовими в Європі для написання національних програм, навчальних планів та матеріалів (підручників, посібників), розробки тестових завдань, їх перевірки та оцінювання, а також тлумачення отриманих результатів. Цим базовим документом керувалися вітчизняні спеціалісти, створюючи національний "Державний стандарт базової і повної середньої освіти з іноземних мов”, який у загальних рисах подає основні рекомендації та окреслює загальні цілі навчання мов, на основі яких складається послідовна й прозора структура навчання та оцінювання по всій Європі.
У Рекомендаціях розроблено шкалу мовних умінь, які необхідні людині для включення в комунікативну діяльність. Для того, щоб виміряти певні вміння, на що й буде спрямований майбутній національний екзамен, слід, по-перше, розуміти, які саме вміння свідчать про розвинуті навички читання, говоріння, письма, аудіювання; по-друге, розвивати ці вміння за допомогою певної системи вправ і завдань на будь-якому матеріалі, який пов’язаний із тематикою, окреслює у Державному стандарті.
У зв’язку із запланованою зміною формату національного екзамену на зовнішнє незалежне оцінювання(тести) змінюються і шкільні підручники. Всі  підручники випущені за останні роки включають аудіо супровід, вправи і завдання набули більш проблемного характеру; репродуктивні уміння і навички розглядаються лише як перший етап на шляху до реформування продуктивних умінь. 
Особливістю сучасного  екзамену є той факт, що всі завдання подаються не в окремих реченнях, а в зв’язному контексті – тексті, у якому дотримується принцип комунікативної спрямованості та передаються конкретні життєві реалії. Кращі підручники уже на ранніх етапах навчання націлені на формування стратегій аудіювання і читання і будуються на принципі навчання граматиці у контексті.
Зовнішнє незалежне оцінювання враховує міжнародний досвід у вивченні та викладанні іноземних мов і дає змогу об’єктивно виявити рівень таких мовленнєвих компетенцій:

  • лінгвістичної;
  • соціолінгвістичної;
  • прагматичної;
  • діяльнісної (стратегічної).
Англійська мова | Переглядівв: 535 | Добавив: Admin | Дата: 29.09.2013 | Коментарі (0)

1-10 11-19
Вхід на сайт
Годинник
Google Translate
Пошук
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Новини відділу освіти та спорту Козівської РДА
Випадкове фото
Національна дитяча "гаряча лінія"
Національна
Корисні сайти
Веб-сайти ЗНЗ району
• Козівський РМК
• В.Ходачківська ЗОШ І-ІІІст
• Козівська гімназія
• Козівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1
• Козівська ЗОШ І-ІІІ ст. №2
• Купчинецька ЗОШ І-ІІІ ст.
• Олесинська ЗОШ І-ІІІ ст.
• Ценівська ЗОШ І-ІІІ ст.
• Щепанівська ЗОШ І-ІІ ст.
• Бишківський НВК
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0